zondag 15 december 2013

Dag 2

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed uit! Zo te zien nog niet zo druk op de piste. Veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee de vakantie periode moet nog beginnen.
    en dit was om half 10 dus er waren nog geen mensen
    maar vanaf dit weekend zal het weer echt druk gaan worden

    BeantwoordenVerwijderen