Dat ziet er goed uit! Zo te zien nog niet zo druk op de piste. Veel plezier daar!
nee de vakantie periode moet nog beginnen.en dit was om half 10 dus er waren nog geen mensen maar vanaf dit weekend zal het weer echt druk gaan worden
Dat ziet er goed uit! Zo te zien nog niet zo druk op de piste. Veel plezier daar!
BeantwoordenVerwijderennee de vakantie periode moet nog beginnen.
BeantwoordenVerwijderenen dit was om half 10 dus er waren nog geen mensen
maar vanaf dit weekend zal het weer echt druk gaan worden